11. 2. 2013.

Odahnite, oblačim se!

Mark Roberts je dve decenije bio svojevrsna poznata ličnost, odnosno najpoznatiji "striker", osoba koja gola utrčava na sportske događaje i ometa mečeve. Ukupno je na razne sportske terene istrčao 519 puta u svojoj karijeri "golaća".

Vimbldon, Superboul, Askot, Vembli… Sve su to događali ili mesta na kojima je publika otvorenih usta gledala Robertsa kako go utrčava u centar zbivanja, ponekad uz aksesoar kao što je baletska suknjica.

Zbog ovog neobičnog hobija, za dve decenije je proveo 30 noći u raznim policijskim stanicama, i u obračunima sa obezbeđenjem "zaradio" četiri slomljena rebra, jedan prst, dva prsta na nogama i 25 šavova. Svojevremeno je prekinuo i TV emisiju "This morning" tako što je utrčao u studio i u živom prenosu iskočio go pred mapu za vremensku prognozu.

"Sve je počelo kao zezanje, popio sam koju više sa drugom i kladio se da ne bih smeo da istrčim go na teren. Sutradan sam se otreznio, ali je onda neko pokucao na vrata. Drug me je čekao sa taksijem, da me odveze da ispunim obećanje", seća se Roberts.

Dve decenije su ga fanovi raznih sportova gledali gologuzog, ali sada, par meseci od 50. rođendana, odlučio je da se penzioniše.

"Imam troje dece, već su odrasla i misle da ih blamiram. Kap koja je prelila čašu bila je kada su nam došli prijatelji mog sina, i počeli da se kikoću čim su me videli, iako sam bio obučen", rekao je penzionisani "golać".

Podsetite se najboljih momenata iz karijere Robertsa i njegovih "golih kolega".

Izvor: Mondo

Нема коментара:

Постави коментар