9. 2. 2013.

Devojko, da li si normalna?


Postoje mnogo bezbednija mesta na kojima možete da uradite foto-sešn od onoga koji je izabrala 20-godišnja kineska studentkinja Ćao Li.

Ona je zamolila prijateljicu Ćao Čing da je fotografiše dok sedi na pruzi u Šaodongu u južnom delu Kine. Iznenada je naišao voz koji je išao 120 kilometara na sat. Pokušala je da ustane, ali joj se noga zaglavila u pruzi, ali, srećom, voz ju je samo zakačio i ona je odletela na stranu.

Čudesno, prošla je samo ugruvana!

"Odjednom me je nešto udarilo i ja sam odletela u stranu. Mašinovođa je zaustavio voz, misleći da me je pregazio. Nisam shvatila da je tako blizu. Rame sam dobro ugruvala, ali imala sam sreću što sam ostala živa. Verovatno ću se sledeći put slikati u zatvorenom prostoru", rekla je ova srećnica.

Izvor: Mondo


Нема коментара:

Постави коментар