20. 2. 2013.

Rekli joj da je nerotkinja, a ona rodila desetoro


Ketrin Jang (36) iz Velike Britanije dve godine je bezuspešno pokušavala da sa svojim suprugom dobije potomstvo i pribojavala se da nikada neće upoznati radost majčinstva jer su joj doktori rekli da verovatno neće moći da ima dece zbog policističnih jajnika.

To je bilo pre 17 godina, a danas je dokazala da su doktori pogrešili i to 10 puta - ima pet devojčica i pet dečaka. Prvo je u septembru rodila Nakitu, zatim Niku (17), Đaniju (14), Alanis (12), Janis (11), Elektru (9), Aleksu (8), Benisiju (7), Kaliki (5) i Atinu (2).
 
Ketrin je supruga Roberta (54) upoznala sa sa samo 16 godina, ali je odmah znala da želi veliku porodicu. "Kada sam prvi put ostala trudna mislila sam da sam jako srećna. Imati desetoro dece i pored toga što su mi rekli da ne mogu da imam decu pravo je čudu", ispričala je Ketrin
 
Velika porodica živi u severnom Jokširu u četvorosobnoj kući, a za prevoz koriste minibus sa 15 sedišta. Ipak, možda će morati potražiti novu kuću jer Katrin želi još jedno dete.
 
"Uvek sam htela petočlanu porodicu, ali stalno smo išli dalje. Volela bih da rodim još jedno dete. Tako bih imala dovoljno za celi fudbalski tim", našalila se ponosna majka i dodala da ljudi ponekad zure u njih i s nevericom prebrojavaju decu.
 
"Volim svoju porodicu i sigurno je da sam pokazala doktorima da greše", zaključila je Ketrin.

Izvor: Vesti online

Нема коментара:

Постави коментар