12. 2. 2014.

Nesvakidašnje: Pogledajte kako je Beograđanka dala otkaz


Beograđanka Katarina Jovanović (26), kulturolog, dala je prekjuče otkaz na vrlo originalan način u firmi gde je radila dosadan kancelarijski posao.

Prema ideji prijatelja Ivana Dekića, ogrnula se gola u mušemu na kojoj je pisalo “Dajem otkaz”i slikala se, a fotografiju stavila u koverat i poslala šefu, sa kojim je, inače, dobro sarađivala. I sve to objavila na Fejsbuku.


- Posao mi je oduzimao ceo dan. Zato sam prekinula iako sam imala dobru platu – objasnila je Katarina. Katarina ima 26 godina, a završila je Fakultet za kulturu i medije Univerziteta Megatrend, odsek Upravljanje u kulturi.

Ni sa kim nije bila u konfliktu. Kaže da je to njen lični bunt protiv kapitalizma, protiv načina rada koji je poguban, pogotovo za žene. Šef je, u međuvremenu, pozvao da potpiše otkaz.


- Verujem u prirodu, verujem da čovek može sebi da obezbedi ono što mu treba. Već dugo sam vegan, i želja mi je da imam svoju baštu, da živim i hranim se zdravo – priča Katarina.

Dajući otkaz ona nije ugrozila svoju egzistenciju. Kaže da ima gde da spava, šta da jede, plaćene račune, podršku porodice i prijatelja. S prijateljima planira da otvori Agenciju za davanje otkaza, ma šta to značilo.


Izvor: Blic

Нема коментара:

Постави коментар