22. 2. 2014.

Lora u zemlji čuda: Devojka koja nestaje u gledalu!

 Foto: Facebook/Laura Williams Photography

Lora Vilijams (18) pravi neobične fotografije, a njena serija fotografija sa ogledalom na kojima ona postaje nevidljiva je postala hit na internetu.

 Foto: Facebook/Laura Williams Photography 

Njene fotografije je do sada pogledalo oko 200.000 ljudi i retko koga su ostavile ravnodušnim. Serija sa ogledalom je nastala kada je našla ovalno ogledalo u kući svoje rođake.



"Zamislila sam da napravim fotografiju sa nečim što daje iluziju nevidljivosti. Želela sam nešto što deluje jezivo i privlači pažnju posmatrača”, rekla je Lora.

Foto: Facebook/Laura Williams Photography 

Ona je priznala da joj nije bilo lako, pošto je bila sama. "Bio je to izazov jer sam biila sama i nije bilo lako naći pravi fokus. Stalno sam ponavljala”, ispričala je Lora.

 Foto: Facebook/Laura Williams Photography 

Ona je rekla da voli da zaintrigira posmatrača tako da ne shvati odmah šta je to što vidi.
 
Loru inspiriše njena okolina, ali i snovi koji su joj veoma živopisni i koje zapisjue u dnevnik.

Foto: Facebook/Laura Williams Photography 

“Inspiracija može da dođe bilo kada, a često se desi da je ja ne tražim, već da ona na neki način dođe do mene”, kaže devojka.

Foto: Facebook/Laura Williams Photography 


Izvor: Kurir

Нема коментара:

Постави коментар