19. 2. 2014.

Naučnica ostavila posao na Univerzitetu i postala uspešna seksi igračica oko šipke


Docent medicinske hemije Dr Rebeka Slejn očigledno nije pogrešila kada je napustila posao u univerzitetskoj laboratoriji i počela da gradi karijeru plesačice u noćnom klubu.


Najbolja studentkinja u klasi diplomirala je sa najvišim ocenama na Univerzitu u Sanderlendu u Velikoj Britaniji. Tu se i zaposlila kao predavač i celo radno vreme provodila je u laboratorijskom belom mantilu i neatraktivnoj obući.

Ali, u međuvremenu je doktorka Slejn stekla visoku reputaciju i kao “Otrovna Čeri”, atraktivna igračica oko šipke, izvođač burleske i instruktor plesa oko šipke. Svoju belu uniformu zamenila je "vrućim šorcom" i obućom s visokim potpeticama.
 
Za ples oko šipke naučnica se zainteresovala dok je tragala za odgovarajućom fizičko-mentalnom rekreacijom tokom rada na doktorskoj disertaciji. Kada je videla jednu australijsku igračicu, oduševila se.


 “Bila je odlična. Imala je divno telo, a nije bila mršava kao motka”, kaže Čeri, koja se ranije tek pomalo bavila gimnastikom. Od Australijanke je, kako kaže, mnogo naučila i na kraju je preuzela neke njene učenice.

Nakon što je doktorirala, Rebeka Slejn je neko vreme predavala na Univerzitetu u Sanderlendu, ali je bilo teško uklopiti časove plesa sa punim radnim vremenom profesorke. U početku je uspevala da plesu uz šipku podučavala samo četiri devojke, ali do kraja 2011. stekla je čak 40 redovnih učenica.
 
“Nije bilo druge, morala sam da se opredelim. Odlučila sam da napustim posao na univerzitetu i posvetim se ‘Plesnoj akademiji Čeri’”, kaže ona.


Danas Rebeka ima 150 učenica nedeljno i kaže da je profesionalna promena bila najbolja stvar koju je uradila u životu. U protekle tri godine, obišla je Veliku Britaniju uzduž i popreko i učestvovala je na brojnim takmičenjima u plesu oko šipke, na kojima je osvajala i nagrade.
 
“Neki ljudi kažu da sam time što sam postala profesionalna igračica oko šipke i osnovala školu plesa bacila svoje visoko obrazovanje u vetar, ali sugurna sam da oni greše. Volela sam svoj posao predavača i hemičarke, volim nauku, ali pomalo sam počela da se gušim od toga”, objašnjava Rebeka.


Pritom, ona dodaje i da spada u ljude koji misle da je najbolje biti sam svoj gazda i da je istovremeno naučila da pomaže drugima.
 
“Radim i sa žrtvama nasilja u porodici i sa žrtvama silovanja. Ako im ples pomaže na bilo koji način, osećam i da sam ja obavila dobar posao.”



Izvor: Blic

Нема коментара:

Постави коментар