22. 12. 2013.

Naručila telefon preko neta, a dobila crni luk

 U kutijici crni luk umesto mobilnog telefona

Andrea Prica iz sela Panonija, kod Bačke Topole, preko interneta je kupila mobilni telefon, a umesto njega na kućnu adresu joj je stigla kutja sa crnim lukom.

Andrea je putem jednog sajta naručila Alkatel mobilni telefon, po ceni od 4.500 dinara. Već sutradan je od prodavca stigao paket, a u njemu su, umesto naručenog telefona, bile tri glavice crnog luka.

"Ja sam otišla sa suprugom u poštu, platila vrednost paketa i pred radnicima pošte ga otvorila. Kada sam videla šta sam dobila, muž je zatražio da se automatski prekine prenos novca i službenica pošte je to i učinila", objašnjava Andrea za RTV.
 
Njen suprug je prevaru prijavio policiji i izvestio prodavačicu iz Zaječara o tome.
Pokušao je da je ubedi da mu isporuči kupljeni telefon, uz argumet da će, u protivnom, i ona ostati bez novca. U SMS poruci stigao mu je sledeći odgovor: "Pa šta... cela Srbija su prevaranti.... na tom sajtu 80 odsto su kvarni.... niko nije pošten. Uzmi pare i otkači se od mene više".

Policija je Andreinom suprugu izdala potvrdu sa ciljem storniranja sredstava koje je uplatio za telefon, ali su ga uputili da za iznos manji od 5.000 dinara treba da podigne privatnu tužbu.



Izvor: Vesti online

Нема коментара:

Постави коментар