24. 12. 2013.

Devojka odsekla deo ušiju da bi bila "vilenjak"


Melinda Mun (23) iz Kanade tvrdi da potiče iz druge dimenzije i da je bila vilenjakinja u prošlom životu, pa se zbog toga podvrgla šokantnoj plastičnoj operaciji!

Melinda Mun Foto: Jutjub
 Melinda Mun: Oduvek sam htela da se razlikujem
 
Munova je platila 250 funti kako bi joj doktor odstranio deo ušiju tako da dobiju šiljati oblik nalik onima koje imaju mitska bića.

Procedura je trajala dva sata, a ona sada izgleda kao lik iz njenog omiljenog filma "Gospodar prstenova".

Melinda Mun Foto: Jutjub
Melinda Mun: Ima uši o kojima je sanjala
 
Munova ima i imlant u ruci koji podseća na simbol iz popularne sage "Legenda o Zeldi".
Munova je manekenka a svoju opsesiju fantastikom, kaže, neguje od malena.
 
Melinda Mun Foto: Jutjub
Munova: Procedura je vrlo neprijatna

"Oduvek sam bila opčinjena prirodom. Kada sam saznala da mogu da "našiljim" uši bila sam sigurna da to želim. Vilenjacima se divim jer su simbol nevinosti, elegancije i slobodnog duha", kaže Munova i priznaje da je zahvat bio vrlo neprijatan.

"Mnogi ljudi se začude kada im kažem da moje uši nisu lažne. Sada više nikada neću moći da budem običan čovek. Fale mi još samo krila", zadovoljna je manekenka.


Izvor: Alo

Нема коментара:

Постави коментар