16. 10. 2013.

Ulični oglas na Slaviji: Miroslav (69) sahranio ženu pa traži novu!


Nesvakidašnji oglas u centru Beograda.

Na Slaviji je postavljen oglas gospodina Miroslava (69) koji traži ženu od 18 do 60 godina, a potencijalne zainteresovane gospođe je obavestio da je udovac i dao sve podatke o svom imovnom stanju.

Postavio je i svoju sliku iz mlađih dana, crno-beloj verziji, ispod koje piše "živ" i sliku svoje pokojne supruge, ispod koje piše "umrla".

"Drage dame, živim sam u trosobnom stanu, imam kuću na moru od 200 kvadrata i 2 bazena, posedujem kuću u selu Miloševac kod Smedereva - V. Plana. Ja ima 69 godina, žena mi je umrla pa sam sam. Hteo bih neku ženu od 18 do 60 godina radi braka. Penzija mi je 75.000 dinara. Sve bih to hteo da joj poklonim ako bi htela da se uda za mene", piše u oglasu, gde je ostavio broj telefona, a uredno se i potpisao, kao da je reč o nekom važnom ugovoru ili izjavi.


Izvor: Kurir

Нема коментара:

Постави коментар