11. 10. 2013.

Najsmešniji prigovori turista svih vremena

 Turistička agencija "Thomas Cook"

Turistička agencija "Thomas Cook" sastavila je listu najbizarnijih pritužbi, koje su ostavljali njihovi klijenti.

Tako se na prvom mestu našla pritužba anonimne ženske osobe, koja je bila ogorčena na kupačice u toplesu.

Prema njenim rečima, to treba pod hitno zabraniti, jer je njen muž stalno gledao druge žene što joj je upropastilo odmor.

Gost u Australiji se žalio na jačinu i gustinu supe. Jeo je, kako kaže, sos.

Jedan par negodovao je jer je kupio model naočara firme „Rej-Ban“ za šest australijskih dolara (tri i po funte) od uličnog prodavca, da bi po povratku u Englesku saznao da nisu original!

Još jedan zanimljiv prigovor nasmejao je zaposlene u ovoj agenciji. Bračni par se žalio što ih niko nije upozorio da će u moru biti riba! Deca su im se kako kažu, prestravila.


Da „ljudska glupost nema granice“, svedoči primer turiste koji se žalio što je putovao devet sati od Jamajke do Engleske, dok su Amerikanci putovali tek tri sata!

Jedna žena je napisala pismo u kojem je rekla da je nezadovoljna i optužila agenciju za trudnoću.

„Suprug i ja smo rezervisali sobu s dva odvojena kreveta, a vi ste nam dali sobu s jednim velikim krevetom. Smatramo da ste vi krivi što sam ostala trudna nakon odmora u vašem hotelu. Da ste nam dali sobe kakve smo tražili to se ne bi dogodilo“, piše revoltirana gospođa.

Jedan turista se žalio na veličinu apartmana. „Uporedio sam jednosobni apartman s prijateljima koji su odseli u trosobnom apartmanu i iznenadio sam se kada sam otkrio da je njihov apartman prilično veći!“

„U prospektu piše da 'nema frizera u hotelu'. Mi smo školovane frizerke, da li smemo da rezervišemo smeštaj u tom hotelu?“, glasilo je jedno od neobičnih pitanja.

Neki turisti su išli toliko daleko, da su se žalili da u Španiji ima previše Španaca i da svi pričaju samo španski jezik.

Možda u vodi ima riba...

Ima i onih kojima je smetalo to što je u jednom prospektu pisalo da je pesak na plaži žut, a zapravo je bele boje.

„Na plaži me ubo komarac! Niko mi nije rekao da oni bodu!“, glasila je jedna od primedbi.

Najzanimljivija primedba u vezi sa Indijom, bila je ta što nekim turistima nije prijalo to što je hrana prezačinjena, uglavnom karijem.

Bilo je i onih koji su se uvradili, jer im niko nije napomenuo da tokom izleta u „Vodeni svet“ treba da ponesu kupaće kostime.


Izvor: RTS


Нема коментара:

Постави коментар