24. 10. 2013.

„Nokautirao“ ajkulu!


Amerikanac Džef Horton surfovao je zajedno sa desetak prijatelja na plaži Pila, nadomak havajskog grada Kilauee, kada ga je napala tigar-ajkula.

Džef Horton

Odlučan da ne završi kao doručak opasnoj grabljivici, 25-godišnji surfer, koji je ranije trenirao boks, jednostavno je nokautirao zver.

„Premro sam od straha. Bilo je boriti se ili umreti, zato sam počeo da je udaram što sam snažnije mogao“, rekao je Horton u izjavi za havajski list Garden ajlend.

Zanimljivo je da su neki od momaka primetili ajkulino peraje dvadesetak minuta ranije. „Ni ja nisam mnogo razmišljao o tome“, iskren je Džef. Ali oko 11 časova jeste, dok je sedeo na daski, levu nogu držeći u vodi.

Pogled mu je privuklo nešto veliko što se s leve strane približavalo. Bio je ubeđen da je raža, tamna odozgo, svetla odozdo.

Sve se munjevito odigralo – napad ga je bacio s daske pravo na neman.

Mladić je očigledno zadržao bokserske reflekse koji su mu spasli život – jednom rukom se uhvatio za njeno leđno peraje, a drugom udarao!

Jedna od najopasnijih i najagresivnijih vrsta uz obale Havaja: Tigar-ajkula

„Zadao sam joj nekoliko dobrih udaraca, a jednom sam uspeo da je snažno 'zviznem' u oko“, ispričao je Horton, dodajući da je ajkula na kraju priznala poraz i pobegla.

„Prvi udarac“ zadala je ajkula, a onda joj je Džef, kako sam procenjuje, vratio osam puta!

Njegovi prijatelji su mu tada pritrčali u pomoć i odvukli ga na plažu. Usledio je grupni zagrljaj, a jedan oduševljeni turista prišao im je i dao mu 50 dolara da kupi bocu pića i časti!

Hrabri surfer tvrdi da mu ova „mala avantura“ nije uništila volju za surfovanjem, kojim namerava da se bavi „do kraja života“.


Izvor: RTS



Нема коментара:

Постави коментар