19. 4. 2013.

Sajt na koji ćete se navući: www.ispovesti.com


Sve viralniji sajt ispovesti.com malo-malo iskoči na vašem home page-u sa nekom od genijalnih ispovesti korisnika. Sajt koji preti da bude popularniji od "Trenutka istine" sadrži ispovesti koje će vas rasplakati, ali i one zbog kojih nećete prestajati da se smejete.

Izdvajamo vam najzanimljivije sa: Ispovesti

- Kad god hranim psa, nešto me tera bar da probam jednu granulu.-

- Ni mi u Hrvatskoj ne znamo koji je mjesec listopad a koji studeni.-

- Kažem da volim da jedem punjene paprike, a u stvari ne volim paprike, vec jedem samo punj-

- Počela sam da redovno idem u čitaonicu samo da bih konačno pronašla normalnog dečka jer vidim da ova poznanstva iz kafića ne vode nikuda.-

- Svratim do Sephore samo da se naparfemišem.-

- Mrzim kada se decko u toku predigre zalepi za jednu si*u, jbt, znam da su male, al ih imam dve.-

- Volim da se druzim sa ružnijim devojkama, jer ja tako dolazim do izrazaja i izgledam najlepše u drustvu i kao kul sam.-

- Ponekad namerno ostavim cenu na poklonu,kako bi onaj koji dobija poklon znao koju vrednost meni da pokloni sledeci put. -

- Ponekad nosim cimerkine čarape i posle celodnevnog nošenja ih tako smrdljive vratim u njenu ladicu :( -

- Dugotrajno mleko pijem direktno iz tetrapaka. Nema isti ukus kao kad se sipa u čašu :) -

- Uglavnom slušam dobar hevi metal, ali kad čujem Miroslava Ilica, prosto poludim i dođe mi da se napijem kao stoka. -

- Često se pitam šta bi se desilo kad bi mački na leđa vezao kriški hleba premazanu kremom, sa premazanom stranom okrenutom nagore i bacio macku u vazdih. Da li će kriška pasti na premazanu stranu ili će se mačka dočekati na noge!? Ili će ćeo sistem da levitira!? -

- Navio sam alarm u 6:45 .Ust'o sam u 6:30 samo da mu dokazem da sam JA brži ...-

- Jednom je radnica u Maksiju mislila da radim tu kao obezbeđenje i dovela mi nekog klinca koji je ukrao čokoladu. Rekao sam "ja ću to da sredim", odveo klinca malo dalje od kase i reko mu beži sad kuci. Čokoladu sam uzeo za sebe-

Izvor: Trojka

Нема коментара:

Постави коментар