21. 4. 2013.

Polomili kuću: Preko Tvitera pozvala društvo, došle stotine nepozvanih


Formula već poznata- roditelji nisu tu, tinejdžeri sami u kući, poziv za žurku objavljen na društvenim mrežama i nevolja je zagarantovana.

Kada je Brodi Norman (16) objavila na Tviteru i Fejsbuku da joj roditelji nisu kod kuće i da pravi žurku, nije ni slutila u kakvu nevolju će upasti. Poruka je šerovana, neko je dodao adresu iz napomenu „povedi koga hoćeš“, i nastao je haos.

Nekoliko sati nakon javnog poziva, stotine tinejdžera pohrlilo je u njenu kuću, prouzrokovavši štetu od nekoliko hiljada evra.

Po povrtaku kući, roditelji su ostali zatečeni prizorom- nameštaj uništen, vrata razvaljena, prozori polomljeni, dvorište potpuno unakaženo… Oni su dozvolili ćerki da „pozove prijatelje na picu“, ali nisu ni slutili da će poziv biti upućen hiljadama ljudi.


Bila sam šokirana kada sam ušla u dvorište. Celo telo mi je drhtalo i bila sam na ivici da zaplačem. Kao da je bačena bomba na kuću. Svaka čaša u kući je bila polomljena - rekla je majka.

Po podovima je čak bilo prosuto ulje, a deca su se pela i na krov.


Samu Brodi sve to nije mnogo potreslo.

Moja kuća se raspala, ha ha, napisala je tinejdžerka na Tviteru nakon žurke

Izvor: S media




Нема коментара:

Постави коментар