15. 4. 2013.

Najveće dupe na svetu: Zaradila 28.000 dolara na zadnjici!

Barbi Edvards misli da je seksi
 
Vašington -  Amerikanka Barbi Edvards (42), koja tvrdi da ima najveću zadnjicu na svetu, zaradila je od svoje pozadine neverovatnih 28.000 dolara u poslednjih šest meseci, što je više od 4.600 dolara mesečno. Majka troje dece iz Vašingtona svoju zadnjicu koristi kao poslužavnik za hranu i piće, a zaradu dobija od oko 4.000 fanova na internetu koji svakodnevno gledaju njene fotografije.

Barbi, inače socijalni radnik, ima 227 kilograma. Pored toga što mnogo zarađuje, mnogo i troši na hranu kako bi održala kilažu. Ona kaže da, kad je bila mlada, nije bila zadovoljna što je punija i što ima široke kukove, ali pre šest meseci je pozvana u noćni klub „Velike lepe žene“ u Las Vegasu, gde su skoro sve dame izgledale kao ona.

- Kad sam ušla u klub, bila sam oduševljena. Sve žene su bile ogromne i imale su svoje muške fanove. Prišao mi je lovac na talente i rekao da bih mogla da budem model, pa sam pristala da poziram fotografima. Sada imama hiljade fanova, koji od mene traže da na zadnjici držim razne stvari, od hrane i piće do rekvizita za čišćenje kuće, a neki čak žele da me vide i u donjem vešu - priča Barbi, koja je ušla u proceduru za Ginisovu knjigu rekorda i nada se da će uskoro dobiti i zvaničnu potvrdu da ima najveću zadnjicu na svetu.

Edvardsova, koja je razvedena, kaže da su muškarci koji plaćaju njene slike različitog profila - od farmera do direktora velikih korporacija. Iako se oseća seksi, ona ipak priznaje da ima problema s veličinom svoje pozadine.
 
- Ne mogu normalno da uđem u garderobu u prodavnici da probam stvari, u avionu moram da kupim dva mesta, na poslu imam posebnu stolicu na kojoj sedim, a vozim veliki auto karavan jer u ostale ne mogu da stanem - kaže Barbi.


Izvor: Kurir

Нема коментара:

Постави коментар