18. 4. 2013.

Budući poslastičar dao otkaz ispisan na torti


Kris Houms (31), sada već bivši radnik na londonskom aerodromu Stansted, odlučio je da se otisne u poslastičarske vode pa je svom poslodavcu uručio jedinstven otkaz - ispisan na torti koju je napravio.

"Tortu sam lično predao svom šefu i mislim da je bio prijatno iznenađen", kazao je Houms, dodajući da je "otkazna torta" bila napravljena od šargarepe, kokosa, suvog grožđa i specijalnog krema od pomorandže.

"Bilo je malo komplikovano napisati sva slova jer je bilo puno reči. Ipak, mislio sam da je ovo odgovarajući način da, posle sedam godina, dam otkaz i ostavim lep ukus u ustima poslodavca", ispričao je Houms.

On je na torti ispisao

"Danas mi je 31 rođendan, a kako sam nedavno postao otac, shvatio sam koliko je život dragocen i koliko je važno da svoje vreme provedem radeći nešto što i mene i druge čini srećnim..."

Za "otkaznu tortu" javnost je čula nakon što je Houmsov rođak postavio njenu sliku na svom Tviteru komentarišući je rečima: "Moj rođak je dao otkaz na spektakularan način".

Izvor: Kurir

Нема коментара:

Постави коментар