14. 4. 2013.

Kad Bosanac prodaje Golfa: Plaćanje solarno - pare na sunce!


U današnjoj svetskoj ekonomskoj krizi nije nimalo lako nešto prodati, a posebno ako je reč o automobilu.
Mnogi čak zbog besparice i u nedostatku keša nude zamenu za različite stvari i usluge kako bi došli do automobila ili ga prodali.

Jedan Bosanac, kome očito nedostaje novac, ali ne i humor, postavio je oglas da svog golfa prodaje samo solarno - pare na sunce.

Oglas pročitajte u originalu.

Ako daš 300 evrića, dobijaš GRATIS auto. U mom je vlasništvu 3 godine i 2 mjeseca. Plin je atestiran i potrošnja je 8 litara na otvorenom. Auto je u voznom stanju. Prednji lijevi branik je malko udaren, al' meni to ne smeta i pravim se da ga ne vidim. Plaćanje isključivo SOLARNO - pare na sunce! Može u 3 rate, ali kad daš treću ratu dobijaš i auto.I da ne kazeš da sam stipsa, častiću te sa dvije litre benzina, jednom gorčom kafom posto nam je maloprije nestalo šećera i imaš pravo na dvije čaše soka od višnje.Nikakve zamjene me NE INTERESUJU! Znači, ni jednodnevni pilići, ni poluautomatske puške, ni motorne testere, ni sjemenski kukuruz, ni polovni kompjuteri, ni rotacione brusilice, ni sjenički sir, ni tarot karte, ni stajsko đubrivo, ni patke, sotke, guske, plovke, morke zečevi, svinje, konji, krave...I da napomenem da me ne interesuju zamjene za pseću hranu, za balans štangle od yuga, za mješalice za beton, za baliranu djetelinu... Nikakvi kanapi za vješanje i sprave za mučenje ljudi me NE INTERESUJU!

Izvor: Kurir

Нема коментара:

Постави коментар