24. 4. 2013.

Gladna mesečarka: Pojede brdo hrane u snu


Svi volimo, povremeno, da prezalogajimo kasno uveče, iako smo svesni da “ponoćno grickanje” nije dobro ni za naše telo, ni za liniju. Britanka Lesli Kjuzak toliko voli da jede noću, da u sebe unese čak 2.500 kalorija, što je i više nego dovoljno za ceo dan i to sve u snu.

Kjuzakova (55) iz Varingtona u Češiru, Engleska svake noći dok spava doslovno napada frižider u potrazi za hranom, a razlog za to je redak medicinski poremećaj.

Lesli, inače razvedena majka troje dece, otkriva šta je pojela tek jutro posle, jer pronalazi ostatke i ambalažu od hrane.

Ona čak seče hranu i pokušava da je skuva na šporetu, koji radi na plin, dovodeći time sebe u opasnost.

Kjuzakova se ne ograničava samo na hranu, već je čak pokušavala da jede boju, vazelin i sredstvo za pranje sudova.

Pošto je količina kalorija koju unese u toku noći preporučen dnevni unos za muškarca, ona se veoma ugojila. Da bi to korigovala tokom dana trudi se da jede samo salate i voće.


Lekari nemaju objašnjenje za njeno stanje, ali veruju da pati od poremećaja ishrane koji se manifestuje noću, tokom sna, kada osoba nesvesno konzumira velike količine hrane.

- Počela sam da nalazim zalogaje i nered u kuhinji, ali nisam shvatala da sam to ja uradila. Kad sam najzad povezala sve, osećala sam se veoma osramoćenom i krivom – rekla je Lesli.

Kjuzakova smatra da ona godinama boluje od poremećaja koji je tek nedavno obelodanila ukućanima i odlučila da potraži stručnu pomoć.

- Bila sam preplašena da ne ostavim otvorena vrata ili ne izađem na ulicu i doživim neku nesreću. Koristila sam oštre noževe i bilo je samo pitanje vremena pre nego što se desi nešto ozbiljnije – navela je

Lesli koja je je stalno zaticala fleke od hrane po stvarima.

Doktor Pol Riding, predsednik britanskog društva za poremećaj sna i neurolog na univerzitetskoj bolnici Džejms Kuk, kaže da su ovi slučajevi veoma retki, ali da se dešavaju.

Izvor: Telegraf

Нема коментара:

Постави коментар