11. 1. 2014.

Oglas remek delo: Moja alfa 147 ne može da potroši ulja koliko mogu da dolijem!


U poslednje vreme nije lako prodati automobil. Ni nov, ni polovan. Zato oni kojima je zaista stalo da prodaju pokušavaju na različite načine da svoj oglas učine uočljivim i drugačijim od drugih.

Ponekad to ispadnu prava mala remek dela. Autor najnovijeg je vlasnik Alfa Romea 147 TS iz Sisačko-moslavačke u Hrvatskoj koji je svojim oglasom na online oglasima privukao veliku pažnju.

Osim tehničkih detalja, on je napisao pravu životnu priču, o sebi i o automobilu koji prodaje.

“Na prodaju je moja Alfa 147 ili kako ju od mila zovem Kinder jaje. Što reći o njoj? Prevezla je mnogo lepih i manje lepih cura, s njom sam našao današnju ženu. Vozila je frižider, stolariju, a najviše sam voleo u nju staviti svinjske polutke, gajbu piva i kući s kumom mesariti i otići sav zmazan u prodavnicu po još jednu gajbu piva. Naravno, ulja troši podosta, ali ne može ona potrošiti koliko ja mogu naliti”, piše oglašivač te napominje: “Svako jutro upaljena na hladno, unutra sam pio, pušio, ponekad i povraćao nakon žurke kod kolege s posla. Odlično se okreće na ručnu i preko parka izbegava policiju. Ne preporučujem da je vozite u Moslavačkoj županiji, pošto će vas policija uvek zaustavljati.”

Dale stoji i ovo: “Nikada nije vukao prikolicu osim nekoliko puta traktor iz polja nakon što je sused uredno pijan sleteo u kanal. Naravno, ja ću vas uveravati da je ispravna i molim da me ne ispitujete o tome jer ćete gubiti vreme.

Svi servisi su odrađeni u ovlašćenom servisu, na autu trenutno nema ulaganja, sve je ispravno i održavano. Takođe, nove su i gume, zimske Good Year ultra grip 8 koje su prešle oko 1500 km. Enterijer u besprekornom stanju. Sve je jasno vidljivo na slikama. Višegodisnji sam vlasnik i auto je u potpunosti pouzdan. Idući veliki servis je za 80.000km. Vodena pumpa i svećice promenjene pre 12000 km.

Cena je 3200 evra, možete platiti u kunama, evrima, bosanskim markama i svinjskim polutkama. Pošto sam fin gospodin, ne planiram pod račun uzeti ni GOLF 1, ni Kadett E niti Vam spustiti cenu na 2000 evar pa da i to kao ‘sigurno’ platite u nekoliko rata. Ako tako planirate, ovo nije auto za vas, a iz dvorišta ćete biti nasilno isterani (ovo pišem i zbog švercera). Ako ste ozbiljian kupac i fin, normalan čovek kao ja, javite mi ranije da popijem bar četirti sata pre tablete za živce pa ćemo se lako dogovoriti oko cene i moguće zamene.

Vučin CD ne ide s autom!”

Izvor: Kurir

Нема коментара:

Постави коментар