9. 1. 2014.

Misterija u Šarganu: Žensko lice se prikazuje na ulazu u tunel?

 Nekom se ukaže Gospa, a nekom... Čudo u Šarganu

Obično turističko putovanje za jednog našeg čitaoca pretvorilo se u, takoreći, mistično iskustvo. 

Kragujevčanin M. M. napravio je fotografiju na kojoj se, kako kaže, jasno vidi ženski profil preko celog tunela na Šarganskoj osmici, gde je u nedelju bio na izletu.

- Vozili smo se vozom i ja sam sve vreme fotografisao. Tada nisam primetio nikavu neobičnu pojavu, ali kad smo stigli kući, pregledao sam slike i video čudo - ženski profil preko celog tunela - kaže ovaj Kragujevčanin za Kurir.

On dodaje da je svako kome je pokazao fotografiju rekao da je video isto - ženski profil.

- Prikaza je bila tako neobična da sam poželeo da to podelim s drugima, pa sam poslao vama - priča M. M. i dodaje da mu se ovako neobična situacija sad prvi put desila.

Psihološko objašnjenje:

Paraidolija stvorila ženu


Psihološki fenomen da ljudi vide ljudske osobine na slikama prirode, zahvaljujući kojem se na slici sa Šarganske osmice vidi žena, odnosno prase naziva se paraidolija. Fenomen se često javlja u vreme verskih praznika, a najčešće su viđani likovi Isusa i Bogorodice. Psiholozi ovakva prikazanja, pa i ovo na Šarganu, objašnjavaju fenomenom paraidolije.


Izvor: Kurir


Нема коментара:

Постави коментар