1. 1. 2014.

Biseri srpskih političara: Gangula besmrtni


Političari i oni koji se politikom bave a odbijaju da se zovu političari i ove godine su se iz sve snage trudili da narod razvesele svojim izjavama. Neki od njih nastojali su da budu duhoviti, dok su drugi, u želji da budu smrtno ozbiljni, uspeli samo da naprave besmrtne bisere. Redakcija Kurira napravila je izbor najsmešnijih izjava u 2013. godini, a prvo mesto bez sumnje pripada dr Aleksandru Ganguli Šapiću - ne samo zato što je otkrio novu zemlju, Nambiju, nego i zato što je „magastrirao“, „paušalno“ pretvorio u „paošalno“, efekte u „efece“, a za nevažne zemlje proglasio Rusiju i Kinu. Čestitamo dr Ganguli Novu godinu!

Aleksandar Šapić predsednik opštine novi beograd



Meni je izuzetno drago, gospodine Jeremiću, što su Bocvana, Nambija i tako dalje zemlje koje nisu priznale nezavisnost Kosova

Ivica Dačić premijer



Mi imamo vrlo kvalitetne jabuke. A da bismo dokazali da su potpuno ispravne, naterali smo našeg ministra poljoprivrede Gorana Kneževića da jednu odmah pojede pred vama (U razgovoru s Dmitrijem Medvedovom)

Bićete informisani na vreme, preko novina

Da je Prvi svetski rat izazvan zbog ludosti srpskog naroda, ne bismo imali saveznike, nego bi svi bili na strani naših napadača

Ne varaju vas oči, to sam stvarno ja. Vidite, vaskrs‘o sam (Posle molitve sveštenika SPC za upokojenje vlade)

Nenad Čanak lider LSV

Reč starleta su izmislili jer je prostitutka dugo, a kurva prosto, pa da nađu neku zamenu

Milutin Mrkonjić bivši ministar saobraćaja

Kad može Dominik Stros-Kan da nas savetuje, što ja ne mogu da budem gradonačelnik

Jovan Krkobabić potpredsednik Vlade Srbije

Šta bi bilo ako ja umrem, šta će biti s penzionerima?

Goran Knežević bivši ministar poljoprivrede

Nema naučnih dokaza da postoji razlika po zdravlje građana u vrednostima 0,5 ili 0,05 mikrograma aflatoksina u mleku

Radoslav Lale Pavlović savetnik za kulturu predsednika države

Jubilej Milanskog edikta obeležava se zbog Konstantina, zbog toga što je Niš po arhitekturi drugi najveći rimski grad na svetu posle Rima

Mića Jovanović rektor Megatrenda

Bio bih podjednako dobar ministar prosvete kao Žarko Obradović

Muamer Zukorlić muftija IZUS

Ne plaćam kamate jer mi vera ne da

Novica Tončev funkcioner SPS

Kakvi su nam to koalicioni partneri kad izbaciše sve naše ljude iz vlade?

Tomislav Nikolić predsednik Srbije

U Srbiji ima sve manje ručnih radova: žene gledaju serije, ne heklaju, ne štrikaju

Milan Bačević ministar rudarstva

Ako se akademik koji tvrdi da će sprečiti istraživanje štetnog nikla celog života time bavio, ne znam kako je doživeo duboku starost

Patrijarh Irinej poglavar SPC

Duhovno stanje Evrope sad je veoma jadno. Tamo je, kao što je rekao Fridrih Niče, bog umro

Dušan Bajatović potpredsednik SPS

Uvek je bilo da veliki partner u vladi pokušava da što više savije šiju manjem partneru

Dragan Marković lider JS

Ja mogu da verujem u NATO iz razloga da sve što je dosad rekao oni su to i realizovali: dvaput su bombardovali srpski narod

Slavica Đukić Dejanović ministarka zdravlja

Žarko Obradović je učinio sve da se posledice provaljenih testova što pre saniraju. Zato ne postoji nijedan razlog za podnošenje ostavke

Dragan Đilas predsednik DS

DS te je naučio šta je Evropa, uveo te u priču o Evropi i ne pitaj za kim zvona zvone, zvone za tobom, Ivice Dačiću

Mlađan Dinkić lider URS

Na kraju, kad treba nešto da se radi i kad se vidi da nema ljudi koji će da zapnu kao mazge, vuku i daju rezultate, onda se Mlađan Dinkić zove u vladu. Tako će biti i ubuduće

Velimir Ilić ministar građevine

Oduševljen sam što će Tomislav Nikolić biti počasni građanin Čačka. Saglasan sam sa obe ruke

Vladimir Ilić šef poslaničke grupe URS

Dačić je simbol prošlosti, pa je pluskvamperfekat zapravo budućnost

Ranko Dejanović suprug ministarke zdravlja

Da su svi kao moja supruga, ova zemlja bi bila Švajcarska

Ivan Mrkić ministar spoljnih poslova

Da me stavite uza zid i pripretite ne znam čime i pitate koga bih predložio za Vašington, ja ne znam


Izvor: Kurir

Нема коментара:

Постави коментар