Ni gledanje nije besplatno
Jedna prodavnica specijalizovane hrane u Australiji rešila
je da stane na put potencijalnim kupcima, odnosno onima koji samo
razgledaju.
Na radnji u Brizbejnu jasno je istaknuto obaveštenje da razgledanje košta pet australijskih dolara.
Ovakva odluka donijeta je kako bi osujetili sve veći broj ljudi koji u radnju ulazi kako bi saznali kako neki proizvod izgleda uživo, dok kupovinu dalje obavljaju putem interneta kod nekih drugih trgovaca.
Taksa za razgledanje uvedena je početkom februara, a naknada od pet dolara oduzima se od ukupne cene ukoliko osoba zaista i obavi kupovinu u ovoj radnji.
Sa ovim problemom suočavaju se mnoge radnje različite robe – obuće, odeće, elektronskih uređaja.
Daily Finance navodi da ovaj potez predstavlja jednu od najlošijih strategija.
"Svaki prodavac treba da impresionira kupce konkurentnim cenama i uslugom, a ne da ih dočeka neprijateljski i sa sumnjom od trenutka kada se pojave na vratima", piše Daily Finance.
Problem se javlja i što je u saopštenju istaknutom u radnji navedeno da su cene proizvoda gotovo iste kao i u drugim prodavnicama, ali i da radnja ima jedinstvene proizvode koji se ne mogu kupiti na drugom mestu.
Ukoliko se njihovi proizvodi zaista ne mogu kupiti ni u jednoj drugoj radnji postavlja se pitanje opravdanosti odluke o taksi na razgledanje.
Izvor: B92
Na radnji u Brizbejnu jasno je istaknuto obaveštenje da razgledanje košta pet australijskih dolara.
Ovakva odluka donijeta je kako bi osujetili sve veći broj ljudi koji u radnju ulazi kako bi saznali kako neki proizvod izgleda uživo, dok kupovinu dalje obavljaju putem interneta kod nekih drugih trgovaca.
Taksa za razgledanje uvedena je početkom februara, a naknada od pet dolara oduzima se od ukupne cene ukoliko osoba zaista i obavi kupovinu u ovoj radnji.
Sa ovim problemom suočavaju se mnoge radnje različite robe – obuće, odeće, elektronskih uređaja.
Daily Finance navodi da ovaj potez predstavlja jednu od najlošijih strategija.
"Svaki prodavac treba da impresionira kupce konkurentnim cenama i uslugom, a ne da ih dočeka neprijateljski i sa sumnjom od trenutka kada se pojave na vratima", piše Daily Finance.
Problem se javlja i što je u saopštenju istaknutom u radnji navedeno da su cene proizvoda gotovo iste kao i u drugim prodavnicama, ali i da radnja ima jedinstvene proizvode koji se ne mogu kupiti na drugom mestu.
Ukoliko se njihovi proizvodi zaista ne mogu kupiti ni u jednoj drugoj radnji postavlja se pitanje opravdanosti odluke o taksi na razgledanje.
Izvor: B92
Нема коментара:
Постави коментар