20. 3. 2013.

I to se dešava: Podvezala jajnike pa ostala trudna


Karmem (38) iz Brazila, majka troje dece i baka dvogodišnje devojčice, nedavno je saznala da je trudna. To ne bi bilo ništa neobično da Karmem nije pre 16 godina podvezala jajnike i to pošto je rodila svog najmlađeg sina Bruna Felipea.

"Sve je bilo normalno, imala sam menstruaciju. Kod lekara sam otišla jer sam imala problema sa cistama, a on me je uputio na još neka testiranja. Kada sam došla da uradim ultrazvučni pregled, rekli su mi da sam trudna. Rekla sam im da to nije moguće i da su pogrešili, a onda su mi pokazali snimak devojčice stare 14 nedelja", rekla je Karmem.

Inače, Karmem iz prvog braka ima troje dece starosti 17, 18 i 23 godine. Najstarije dete ima ćerku od dve godine. Karmem se ponovo udala prošle godine i njen muž takođe ima dve ćerke iz prethodnog braka.

Kada je porodici rekla da je trudna neki su se zaista prepali, dok je drugima bilo smešno. Od prijatelja je pak, dobila puno stvari za bebu.

"Niko mi nije rekao da žena i nakon sterilizacije može ostati trudna. Retko, ali događa se”, kaže Karmem i dodaje da se bebi vesele i ona i porodica.

Lekari navode da je mogućnost da žena zatrudni nakon sterilizacije 0,01 odsto.

Izvor: Kurir

Нема коментара:

Постави коментар