26. 3. 2013.

Žena (52) jede samo supu da bi mogla da izdržava pse, mačke, zmije i ptice!


Udovica i ljubiteljka životinja preživljava na samo pet funti nedeljno zato što troši sav novac na hranu za svoje ljubimce.

Bernis Mektel (52) iz Šefilda, čiji je muž poginuo 2009. u podmetnutom požaru, kaže da joj “bezuslovna ljubav” koju dobija od svoja tri psa, dve mačke, četiri ptice i dve zmije daje razlog da živi.

Baka, koja je prethodno provela tri godine u komi zbog teškog moždanog udara, troši 160 funti mesečno na hranu za ljubimce, a ona pojede konzervu supe i malo hleba svakog dana.

Ona prima socijalnu pomoć od 128 funti nedeljno. Oko 80 funti troši na kiriju i račune, više od 40 na svoje ljubimce, a za sebe joj ostaje oko pet funti.

Kaže da je gladna svakog dana, ali da radije troši novac na voljene životinje.

- Da nemam svoje pse, ne bih bila ovde. Ne bih imala svoj život. Moji ljubimci su moj život. Održavaju me u životu, oni mi daju smisao – rekla je Bernis.

Pre nije imala toliko životinja. Kada joj je muž poginuo, imala je samo jednog psa i jednu zmiju, ali je od tada uzela više životinja.

- Ljudi kažu da bi trebalo da se otarasim životinja da bih mogla da se hranim normalno, ali to nije tako. One su deo mog života – kaže Bernis.

- Životinje mi pružaju bezuslovnu ljubav. One ne sude kao ljudi. Vole me bez obzira kako se osećam ili kako izgledam. Kako da se ikada rastanem od njih? – upitala je.

Izvor: B92

Нема коментара:

Постави коментар