12. 5. 2013.

Žena magnet: Drži peglu na grudima!

 Žena magnet

Telo Zorice Jocić (55) iz Donjeg Međurova kod Niša ima neobičnu sposobnost da privlači predmete od metala, stakla, keramike i plastike, zbog čega je u selu već zovu “žena magnet”. Metalni novčići kao zalepljeni ostaju na njenom čelu, iako je u stojećem položaju.

Na grudima i rukama, suprotno neumoljivom zakonu gravitacije, kao prikovani nekom nevidljivom silom, ostaju da stoje kašike, makaze, klešta, metalne tepsije, ali i pegle, staklene činije, tanjiri, daljinski upravljači, telefoni, čak i kamenje!

Neobičnu sposobnost otkrila je pre dve godine sasvim slučajno, dok je na televiziji gledala reportažu o dečaku iz Vlasotinca sa sličnim sposobnostima.

- U toku emisije nešto me je nateralo da i ja pokušam da na telo stavim metalne predmete. Stavila sam kašiku i veoma se iznenadila kada sam videla da ne pada. Kada sam na grudi zakačila peglu, čekić i sekiru, uplašila sam se - priča Zorica, koja je 1984. nakon porođaja sa drugom ćerkom dva dana bila u komi. Nesvakidašnje moći povezuje s tim događajem.

 Zorica Jocić

- Malo sam se bavila proučavanjem tog fenomena i prema nekim teorijama, ove sposobnosti se povezuju sa komom. Svi imamo neku energiju, neko više, neko manje. Ali, kod pojedinih ljudi koji su bili u komi ona je posebno izražena. Na moje telo mogu da stavim predmete od gvožđa, plastike, stakla, čak i kamenje - sve se kači. Kako - ne znam. Ponekad samo osećam ogromnu energiju koju moram nekako da ispraznim - poverava se Zorica.

Dok postavlja mobilni telefon na svoje grudi, dešava se još jedan fenomen - ekran počinje da svetluca, iako nije dodirnula nijednu tipku.

Privlačne sile posebno su izražene u zonama korena palčeva, na čelu, grudima, stomaku i ramenom pojasu. Tvrdi i da neobična “vrućina” koja izbija iz njenih dlanova može imati blagotvorno dejstvo u slučaju nekih bolesti. Sestrić, kome je držala ruke na glavi, gotovo da se oslobodio strašne migrene zbog koje je pio šaku lekova, komšijama i rođacima je olakšala reumatske tegobe, jednom je rođaku pomogla da ispravi prst koji je godinama bio zgrčen, druga komšinica, koja zbog oboljenja zglobova nije mogla tacnu da drži, sada mesi hleb.

 Kada me zaboli zub, Zorica stavi ruke na mene i sve prođe - suprug Slavoljub

- Isprva nisam verovao, ali kada sam video kako na sebe postavlja predmete od metala, stakla i plastike, promenio sam mišljenje. Njen dodir zaista je blagotvoran, kada me zaboli zub ili kada sam napet, stavi ruke na mene i posle nekoliko minuta sve prođe - kaže suprug Slavoljub Jocić.

Stručnjaci: Najviše buni uključivanje mobilnog bez dodira

Pavle Premović, profesor geohemije na Prirodno-matematičkom fakultetu u Nišu, koji se bavio proučavanjem ove pojave i koji je u kontaktu i sa naučnicima u svetu koji ispituju fenomen privlačenja stvari, kaže da ga je najviše zaintrigirala Zoričina sposobnost da uključi ekran mobilnog telefona bez dodira.

- Kod privlačenja predmeta mogu biti u pitanju biomagnetna energija ili elektrostatička energija, dok jedan američki naučnik sa kojim sarađujem ima teoriju da ljudi koji su preživeli teške bolesti luče određene hemijske supstance preko kože, koje bukvalno lepe stvari za kožu. Da bi se znalo o čemu se radi, potrebno je izvesti ispitivanja, ali mene od svega što sam čuo najviše fascinira to što se mobilni telefon uključuje bez dodira - kaže Premović.

Izvor: Alo


Нема коментара:

Постави коментар