21. 5. 2013.

Snimio sopstveni pad sa litice


Engleski ekstremni sportista imao neverovatnu sreću nakon što mu se padobran nije otvorio prilikom skoka sa litice u Italiji. "Da se oporavim, pa ću opet".

Gledao je smrti u oči i srećom, ostao je živ!

Esktremni sportista (base jumper), 25-godišnji Englez Metju Gug skočio je sa visine od oko 300 metara u Italiji, ali mu se padrobran nije otvorio. Na kacigi mu je bila zakačena kamera, pa je tako zabeležen ovaj zastrašujući prizor.



Odskakivao je od stene kao loptica, dok nie tresnuo o zemlju. Zapanjujuće je da je prošao tek sa lakšim povredama kolena i članka, i sa tek po kojom modricom!

"Mislio sam da ću umreti. Kad sam se 'prizemljio' bio sam u šoku što sam još živ!", ispričao je Metju, koji je do sada napravio oko 200 ovakvih skokova.

Ni posle ovakvog susreta sa smrću nema nameru da odustane.

"Moji roditelji me preklinju da prestanem, ali ja potpuno prihvatam opasnost i želim ponovo", kaže "ludi" Englez.


Izvor: Net


Нема коментара:

Постави коментар