31. 5. 2013.

Poštar heroj: Uhvatio ženu-samoubicu golim rukama!


Nemački poštar portugalskog porekla Luis Migel Alves Kosta (23) video je ženu kako visi s balkona. Pala je, ali ju je uhvatio golim rukama, a ona se sada oporavlja u bolnici.

- Stajao sam s druge strane ulice i razgovarao sa prijateljem. Čuli smo vrisku, pogledali na zgradu i videli ženu kako visi s balkona. Nisam razmišljao ni trenutak, otrčao sam do zgrade. Bila je izvan sebe – rekao je poštar Luis Migel Kosta iz nemačkog grada Gelzenkirhena.

Dok je njegov prijatelj zvao Hitnu pomoć i vatrogasce, Luis je pokušao da smiri ženu koja mu je u jednom trenutku rekla da nema više snage. Pustila se i poletela prema tlu.

- Reagovao sam instinktivno, kao što bi svako od nas. Pružio sam ruke i uhvatio je. Hvala Bogu da je dobro – rekao je Luis, koji je najverovatnije 32-godišnjakinji spasio život.

Šta je žena radila sa druge strane balkona, još nije utvrđeno, ali policija ne isključuje mogućnost da je htela da se ubije. Hrabri Luis je preko noći postao pravi junak u gradiću zapadno od Kelna.


- Ljudi mi na ulici trube, zaustavljaju me, pružaju mi ruke. Malo mi je to sve čudno, pogotovo zato što inače nisam nešto hrabar – kroz smeh je rekao nesebični poštar portugalskog porekla, kome je na licu mesta odmah u zagrljaj dotrčala ponosna devojka.

Žena ima lakše povrede, a Luisu je u padu slomila nos. Ona se trenutno oporavlja u bolnici.

- Čuo sam se s njenim suprugom, koji mi je zahvalio valjda hiljadu puta. Nadam se da ću uspeti da je posetim u bolnici da vidim da li je dobro – rekao je.

Lokalnog heroja nahvalila je i uprava pošte, koja je u središnjoj zgradi postavila i njegovu fotografiju sa natpisom “Heroj”.

- Ponosni smo na njega. Nagradićemo ga – rekao je direktor.

Izvor: Telegraf


Нема коментара:

Постави коментар