19. 5. 2013.

Go vozio skuter po gradu, sa velikim krstom u rukama

 Ovo mu je 10-i ''performans''

Fotografije golog muškarca iz Kine koji nosi veliki krst i vozi se na skuteru obišla je društvene mreže širom Kine ali i sveta.

S obzirom da je ovaj mladi Kinez postao brzo popularan na internetu, odlučio je da se predstavi javnosti. "Ovo sam uradio već 10 puta", izjavio je Li Binuan. 

Mladi Kinez je inače diplomirao na prestižnoj Akademiji primenjenih umetnosti a i sam zarađuje kao umetnik. Njegova akcija se može oceniti kao umetnički performans usred kreativne blokade.
 
"U početku sam počeo s tim, jer mi je bilo dosadno, a ovo se činilo baš zabavno", dodaje Li.
 
"Svaki put kada izađem na ulicu, proveravam šta o meni piše na internetu. Internet je odlična stvar", kaže Li.
 
Ipak, Li će ubuduće pripaziti na svoj performans, jer je golotinja u javnosti u Kini zabranjena.

Izvor: Vesti online



Нема коментара:

Постави коментар