25. 11. 2013.

Očajan: Britancu izrasla dojka, sam je odsekao!


Britanac Faršad Hašemzadeh (28) pre desetak godina dobio je hormonalni poremećaj ginekomastiju, prilikom kojeg mu je izrasla velika desna dojka, koja stane u grudnjak B.

Bio je toliko očajan da je dojku, pošto mu zdravstveno osiguranje nekoliko puta odbilo da plati operaciju, pokušao odseći.

Prodavac auto-delova ispričao je kako mu je ta "anomalija" dok je bio tinejdžer nije preterano smetala, ali kada je napunio 25 godina, krenule su prave patnje jer nikako nije mogao da ima ozbiljnu vezu.

"Leti bih oblačio po nekoliko majica odednom i pokušavao da to prikrijem rukom", rekao je Faršad. Više je navrata išao kod svog doktora kako bi ga uputio na operaciju, ali britansko javno zdravstveno osiguranje takve operativne zahvate ne plaća.

Iako 3.000 funtoi nije velika suma, ona je za njega bila nemoguća misija.

"Bilo me je toliko sramota da se nisam usudio skinuti pred devojkom pa sam dojku pokušao sam odseći. Krvi je bilo svuda i bolelo me je, ali mi zdravstveno ni nakon toga nije htelo platiti operaciju", ispričao je mladić.

Devojci Šarlin (30) za problem je rekao tek mesec dana posle zabavljanja.

"Nije mi smetalo, ali smetalo je njemu", rekla je Šarlin, koja mu je na kraju pomogla u prikupljanju novca za operaciju, koju je nedavno obavio pod lokalnom anestezijom.

Međutim, iako njegov slučaj izgleda neobično, ovaj poremećaj zapravo nije toliko redak kod muškaraca. Svake godine od ginekomastije oboli oko 400 muškaraca. Ipak, najčešće se javlja kod ljudi starijih od 50 godina.


Izvor: Kurir

Нема коментара:

Постави коментар