23. 10. 2014.

NAJVEĆI NERADNIK NA SVETU: Bio na lažnom bolovanju 35 godina, pa otišao direktno u penziju!


Srbi su amateri za Italijane, kad je reč o “muljanju” sa bolovanjem. Živi dokaz za ovu tvrdnju je rudar Karlo Kani, koji je 1980. godine otišao na bolovanje, i to zbog klaustrofobije! Sa bolovanja se nikad nije ni vratio na posao.

Karlo je, naime, direktno sa bolovanja otišao u penziju, 2006. godine. Da sve bude gore, on jedva da je radio u rudniku nekoliko dana pre nego što je otišao kod doktora da se žali kako mu je teško na poslu.

- Rudarstvo mi se nikad nije svidelo. Priznajem, došao sam do penzije ne radeći nikad ništa. Uvek sam radio sve što sam mogao samo da ne bih sišao u jamu. U tome su mi mnogo lekari pomogli – rekao je Karlo.


Karlo je, tokom 35 godina, koristio razne izgovore kako bi produžio bolovanje – od početne klaustrofobije, preko hemoroida, amnezije, a kada mu je ponestalo bolesti, utrljao bi ugljenu prašinu u oči kako bi izgledao bolesno.

- Uglavnom sam ostajao kod kuće i slušao džez. Mnogo volim tu muziku. Ipak u poslednjih nekoliko godina uživao sam sedeći na fotelji i ne radeći baš ništa – priča Karlo.

Mediji u Italiji su jedva dočekali ovaj slučaj, kako bi ukazali na mnoge rupe u zakonu o radu, koje Italijani veoma rado koriste, ne bi li se nekako nakačili na državni budžet.

Izvor: Telegraf

Нема коментара:

Постави коментар