17. 10. 2014.

Ova gromada od žene gnječi muškarce i tako "mlati" pare!


Iskoristila svoj potencijal! Ana Lusija Barbosa (30) iz Brazila, je zbog svoje visine, kao dete bila zlostavljana od strane školskih drugova. Danas, upravo to predstavlja njenu prednost, jer postoje muškarci koji vole dominantne, visoke žene.

Ana Lusija je izuzetno visoka, ima neverovatnih 203 centimetara. Oduvek se isticala po visini, a kada je imala 15 godina drugari su je prozvali žirafa.


Ona je svoju visinnu i težinu od 90 kilograma uspela da unovči. Ana zarađuje novac tako što gnječi muškarce, sedi i rve se sa njima.

Zahvaljujući svojim oblinama ona je postala poznata. Širom sveta ona ima obožavaoce koji uživaju njenom “talentu” i obasipaju je poklonima.

- Pronašla sam posao koji je promenio moj život, napokon sam u mogućnosti da zarađujem za svoju porodicu i sebe – objasnila je Ana Lusija.


Ovo danas je totalna suporotnost od one Ane kao tinejdžerke.

- Sa 15 godina sam bila izbačena iz škole, jednostavno nisam mogla da podnesem ljude koji su me nazivali žirafa – ispričala nam je Barbosa.

Takođe, navela je da je stalno bila depresivna, bez samopouzdanja i da nikad nije mogla da voli sebe. Danas ona po jednoj sesiji naplaćuje 250 evra, kao jedna od najviših i najvećih žena. Uprkos prisnom odnosu sa klijentima, ona nikad ne stupa u seksualni odnos sa njima.


- U seansu nije seks uključen, već je reč o tome da ja budem dominantna u odnosu na klijente, a oni potčinjeni – objasnila je Ana Lusija.

Ona nije oduvek znala da postoje muškarci koji vole visoke žene. Bila je ubeđena da nikada neće pronaći muškarca koji će je voleti i za koga će se udati. Međutim, sada uživa u svom poslu, oseća se ispunjeno i srećno.

Pogledajte video:


Izvor: Telegraf

Нема коментара:

Постави коментар