25. 3. 2014.

Fotogtaf hazard: Rus pravi slike od koji ostajete bez daha!


Ruski fotograf Kiril Oreški (Kirill Oreshkin), samo sa kamerom u rukama i velikom hrabrošću, pravi fotografije od kojih će vam se zavrteti u glavi - one ostavljaju bez daha!

U kratkom predstavljanju Oreškin objašnjava zašto se penje na vrhove najviših svetskih zgrada, rizikujući život za savršeni kadar i fotografiju.


"Počeo sam to da radim zato što mi se dopada pogled", objasnio je Oreškin. "Volim da fotografišem gradove i ljude sa kojima provodim vreme".


"U početku sam se plašio visine. Plašio sam se da dođem do ivice zgrade a kamoli da visim sa njega. Taj strah je sada nestao. Nestao je sa iskustvom"

Kako sam kaže, on sada može da radi stvari koje ranije nije mogao: "Prestao sam da pobeđujem sebe, prosto volim to da radim".


Oreškin kaže da voli da gleda i proučava grad sa nestandardnih tačaka i lokacija i da ga fotografiše. Cilj mu je da napravi što neobičniju fotografiju koja izgleda dobro u smislu boje i kompozicije.

"Najviša zgrada sa koje sam fotografisao jeste moskovski toranj "Merkjuri siti". To je najviša zgrada u Evropi." "Kada sam gore, samo se trudim da se dobro okačim i ostanem živ", završava Oreškin.



Izvor: Kurir

Нема коментара:

Постави коментар