4. 5. 2014.

Ovo je najprljaviji čovek u Evropi, spalio sve da bi spavao na hrpi pepela


Ludvik Doležal (58), iz mesta Novi Bižov u Češkoj, pati od psihičkog poremećaja koji ga nagoni da svoj život deli sa vatrom. Ovaj čovek spaljuje sve što mu se nađe na putu, a od pepela spaljenih stvari pravi sebi toplu postelju na kojoj spava.

Doležal, kog prolaznici nazivaju đavolom iz bajki, je beskućnik označen najprljavijim licem Evrope. On je pre godinu dana odlučio da da otkaz i okrene se novom životu. Spalio je svoj dušek i posteljinu da bi od njih napravio krevet za spavanje, a potom je nastavio da pali bukvalno sve.

- Imao sam sve. Jaknu, čizme, dušeke i jorgan, ali sam sve to spalio, jer nije bilo ničeg drugog što bi održavalo vatru. Ljudi mi pomažu, donose gume i neke svoje stvari koje kod mene gore ceo dan, sve do 19:30, kada idem na spavanje – objašnjava Doležal.


- Uglavnom sečem žbunje koje raste okolo, ali mora da bude suvo. Kad toga nema dovoljno, ja uzmem sekiru pa iscepam daske iz šupe u blizini. Kad palim gume bude mnogo dima, pa onda moram da se sklonim neko vreme – dodao je Doležal.




Ovaj beskućnik živi u napuštenoj farmi. Uprkos zimama i niskim temperaturama, on je svoju odeću spalio, a i to što je na njemu je crno od dima i pepela.

- Imam stalne probleme sa disanjem. Zbog toga pušim paklu cigareta dnevno, jer mi one pomažu i bolje dišem kad pušim – tvrdi Doležal.

Od države dobija socijalnu pomoć od oko 100 evra mesečno, ali nikada ne dobija novac na ruke, jer se plaše da bi i njega spalio. Zbog toga se novac uplaćuje na račun obližnjoj prodavnici, u kojoj on preuzima namirnice.

Pogledajte video:



 Izvor: Telegraf




Нема коментара:

Постави коментар