5. 5. 2014.

Kao u Hičkokovom hororu: Stotine ptica zaposelo kuću

 
 Ptice su bile na zidovima, plafonu, ventilatoru,...

Jedna stanovnica Kalifornije je danima proživljavala scene iz Hičkokovog horora "Ptice" u sopstvenoj kući, prenosi CNN.

Kada je u petak 25. aprila Širli Braun ušla u svoju kuću, nije mogla da veruje svojim očima.
 
Unutra je bilo na stotine ptica.
 
“Došle su niotkuda. Bilo ih je 200-300. Vrisnula sam nekoliko puta. Pokušala sam da ih uplašim. Bilo je neverovatno”, rekla je Širli Braun.
 
Ptice su bile svuda, u kuhinji, na plafonu, ispod kauča, iza televizora, na ventilatoru,...
 
Ornitolozi su utvrdili da se radi o čiopama koje su ušle kroz dimnjak u kuću.

 
 "Napadnuta" Širli Braun

 “Najstrašnije je to kako su ušle i nered koji su napravile jer su bile uplašene i kakile su”, rekla je Braunova.
 
Ona je pokušala da počisti usisivačem.
 
“Kada sam to uradila, prepala sam ih i one su počele da izleću iz dimnjaka i jurila sam te crne ptice po celoj kući. Bilo je ludo. Pretpostavila sam da su došle tu da bi se sklonile od oluje koja se bližila”, izjavila je Širli.
 
Međutim od tog petka, ptice su se svake večeri oko 20 sati vraćale u njen dom.
Zanimljivo je i to što iako u blizini ima nekoliko kuća sa dimnjacima, čiope stalno biraju njenu.
 
“Mislim da će sa promenom vremena one otići. Nadam se”, rekla je žena.
 
Za razliku od onih filmskih, ove ptice nisu bile agresivne.



Izvor: Blic

Нема коментара:

Постави коментар