7. 8. 2016.

Ovaj olimpijac pre ulaska bazen svaki put ocu pokaže srednji prst, a za to ima dobar razlog


Dvadesetjednogodišnji plivač Santo Kondoreli ipak ima jedan ritual koji je drugačiji od ostalih. Naime, on se pred ulazak u bazen okrene ka kameri i pokaže srednji prst. Ali, taj prst nije upućen javnosti već jednoj osobi – njegovom ocu.

Evo i zašto: kada je bio mlađi on bi se uvek jako uplašio na startu. Trema bi ga u potpunosti savladala zbog čega bi ostao nepomičan, a tati je odmah na pamet pala jedna ideja.

“Rekao sam mu dosta! Svaki put kad dođeš na strart opusti se. Nemoj razmišljati o takmičenju. ON me je pitao kako da to učini, a ja sam odgovorio da pokaže da ga je baš briga. Stoga me je pre jednog takmičenja pogledao na tribinama, pokazao mi je srednji prst i to je ostalo sve do danas“, rekao je njegov otac Džozef.

Do sada je zahvaljujući ovom neobičnom ritualu imao sreće, a videćemo da li će ga ta sreća pratiti i na Olimpijskim igrama.






Izvor: Bulevar B92

Нема коментара:

Постави коментар