22. 10. 2015.

Da li je ovo najromantičniji Srbin: Ostaćete bez daha kada vidite kako je zaprosio svoju devojku!


Mario Dulić rešio je da zaprosi svoju devojku Vesnu Vučičević na nesvakidašnji način. Avion Cessna C-172N poleteo je oko 10:20 ujutru sa subotičkog sportskog aerodroma “Bikovo”. Ruta ga je vodila i ka selu Đurđin koje je vazdušnom linijom od aerodroma udaljen 13 kilometara.

Avion je ovde poslužio samo kao pomoć da se vidi natpis ispisan u polju, “Vesna, udaj se za mene”.

– Parcela ima malo više od 10 hektara. Izabrao sam je jer dimenzije odgovaraju tekstu koji sam hteo da napišem. Na tom placu imam GPS navigaciju, dakle, autopilota. Napravio sam virtuelnu mapu parcele. Izdelio je na kvadrate 25×25 metara. Jedno slovo sam pisao u četiri takva kvadrata – slovo je 50 sa 50 metara. Širina slova je 9 metara, jer mašina kojom sam radio – “Gruber” je širine 3m – objašnjava Mario Dulić za portal Tango Six i dodaje:

- Razmaci između slova su bili 11 metara, odnosno 72 metra – da bi moglo da se vidi iz aviona na visini od 400-500 metara. Kada sam sve završio, iz aviona sam snimio kako to izgleda – sa nekih 300 metara, pošto se sa zemlje ne vidi.


On kaže da je dan pre prosidbe sve snimio iz aviona.


– Kada sam se popeo na traktor mogao sam da vidim jedno slovo, eventualno dva, ostala su bila kao linije. Nisam znao kako je ispalo. Zato smo dan pre prosidbe sve snimili iz aviona – kaže Mario i dodaje:


– Na ideju sam došao pre 2-3 godine. Pre šest meseci sam odlučio da ću to uraditi ove godine, posle četiri godine veze – objasnio je Mario za Tangosiks i dodao da je nakon prosidbe zaista usledio obećani panoramski let iznad Subotice i Palićkog jezera.

Izvor: Telegraf

Нема коментара:

Постави коментар