22. 7. 2014.

Ovo niko do sada nije uradio: Napravio tabelu sa ženinim razlozima zbog kojih nije htela seks!


Očigledno seksualno frustrirani muškarac, nezadovoljan količinom aktivnosti u bračnoj postelji, svojoj je supruzi mejlom poslao tabeliu u kojoj je zapisao sve izgovore koje je iskoristila kako bi izbegla seks.

Muškarac tvrdi da je tokom mesec dana pokušao da inicira seks skoro 30 puta, a žena je pristala samo tri puta.

Dodao i sopstvene komentare kojima ističe kako je reč o lažnim izgovorima.

Supruga je, revoltirana njegovim načinom izražavanja nezadovoljstva, tablicu objavila na društvenim mrežama i to nakon što je dobila mejl dok je odlazila na poslovni put.

"Juče ujutro, dok sam se taksijem vozila ka aerodromu, muž mi je poslao poruku na moj poslovni mejl. To nikad pre nije učinio, uvek komuniciramo uživo ili porukom. Otvorila sam mejl, videla tablicu i shvatila da želi da mi poruči da mu uopšte neću nedostajati tokom 10 dana koliko ću biti na putu. Odmah sam pokušala da ga nazovem, ali nije se javljao. Pokušala sam da ga kontaktiram na sve moguće načine, ali bez uspeha. Kako da sada devet dana obilazim klijente kad sam u emotivnom haosu. Zašto mi je to učinio", napisala je očajna supruga.

Prema evidenciji seksualno frustriranog, ali očito vrlo pedantnog i sistematičnog supruga, koji je beležio i svoje opaske, neni najčešći izgovori su bili:

1. "Znojava sam i odvratna. Treba mi tuš". (nije se istuširala do sledećeg jutra)

2. "Pokušavam da gledam film". (zaspala je nakon 15 minuta)

3. "Neću stići da se istuširam i da se spremim za goste'. (stigli smo 20 minuta ranije)

4. "Gledam televiziju". (na programu je bila repriza "Prijatelja")

 
Izvor: Kurir

Нема коментара:

Постави коментар