24. 4. 2014.

Švedski fotograf pretvara svakodnevne prizore u optičke iluzije

 (Foto: Erik Johanson)
 Ko bi rekao da se ispod grebena nalazi "ribica"

Švedski fotograf Erik Johanson, koji trenutno živi u Berlinu, od običnih pejzaža napravio je neverovatne optičke iluzije. Uz pomoć "fotoshopa", stvorio je sliku lebdećeg psa, čoveka koji pegla samog sebe i sproveo u delo još nekoliko luckastih maštarija.

- Ja ne beležim trenutke, ja beležim ideje - kaže o svom radu fotograf Erik Johanson, koji pomoću "fotoshopa" prikazuje sve što zamisli, a što je nemoguće u stvarnom svetu.

Johanson sam krči svoje puteve

Na fotografijama koje je ustupio "Blicu" vide se pas koji lebdi u vazduhu, muškarac koji pegla samog sebe, slomljene ruke koje grčevito drže vazu...

- Sve što vidite na mojim fotografijama, zamislio sam sam. Kada me neko angažuje i plati mi za određeni posao, tada radim prema tuđim idejama - kaže za Erik Johanson.  

 
Ovaj momak ume sam sebe da ispegla

- Sve što vidite na mojim fotografijama, zamislio sam sam. Kada me neko angažuje i plati mi za određeni posao, tada radim prema tuđim idejama - kaže za Erik Johanson.

Prema njegovim rečima, kreativni proces započinje planiranjem i smišljanjem novih ideja.

Vazna je preživjela, ali su ruke slomljene

- Zatim uzimam fotoaparat i počinjem da slikam. Posećujem različite lokacije i prikupljam materijal koji mi je potreban. Posljednji korak je sklapanje delova slagalice, što radim pomoću "fotoshopa" - objašnjava Johanson.

image 



Izvor: Blic

Нема коментара:

Постави коментар