13. 8. 2017.

Čovek jede struju: Ako u kući nema hrane, ja imam žice i one me zasite na pola sata


Nareš Kumar (42) iz Indije tvrdi da ima jedinstven dar. Kaže da crpi snagu iz struje i da ga to “hrani”, pa ne treba jesti ništa drugo.

Kaže da je taj dar otkrio sasvim slučajno. Bio je na poslu i dodirnuo je žicu pod naponom, ali mu nije ništa bilo. Odlučio je da će bolje istražiti svoje supermoći. Zgrabio je još nekoliko žica pod naponom i shvatio da struju može koristiti kao hranu.


– Ako sam gladan i ako u kući nema hrane, imam žice i one me zasite na pola sata. Struju jedem kao hranu – rekao je Nareš Kumar. Tvrdi da može dirati bilo koji električni uređaj poput televizora, veš mašine, frižidera i da mu ne bude ništa.

– Mislim da je 80 posto mog tela struja – kaže Nareš i dodaje kako je njegova kuća puna žica pa može jesti struju kada god poželi.

– Nema prekidača i moja se deca boje da će nas ubiti struja – kaže Nareš, a njegova žena dodaje kako je Nareš opsednut dodirivanjem golih žica.

Iako zasigurno nije jedini koji tvrdi da mu struja ne može ništa, zasad je jedini koji tvrdi da se hrani strujom, piše Oddity Central. 




Izvor: Info Zona

Нема коментара:

Постави коментар