26. 1. 2015.

Liže žice pod naponom

Dipak Džangra
 
Lud kao struja! Dipak Džangra (16) iz Indije ima neobičan dar - kroz njegovo telo može da prođe čak 11.000 volti!

U pitanju je struja koja može da napaja 500 domaćinstava.
 
- Ja sam ljudska sijalica. Imam dar od boga i osećam se vrlo privilegovano - kaže mladić dok se sprema da jezikom liže gole žice pod naponom.

Oko njega se okupio veliki broj radoznalaca, a Dipak bez problema demonstrira svoj talenat, dok u ruci drži sijalicu koja svetli. Njegovo telo je postalo provodnik. Neobičan dar Dipak je otkrio sasvim slučajno pre tri godine dok je majci popravljao grejalicu.
 
 
 - Imam moć koju drugi nemaju i ne nameravam da je upropastim. Ranije sam se plašio struje, ali sada sam samouveren. Više puta sam se testirao i nikada nisam povređen. Ližem gole žice pod naponom i ništa ne osećam - dodaje Dipak.

Za njegov dar se brzo pročulo i sada ga žitelji sela Sonipat, na severu Indije, redovno zovu da im popravi električne uređaje ili reši drugi problem u vezi sa strujom.

- Ne naplaćujem svoje usluge jer ne želim da se obogatim od ovog dara. Radim golim rukama i bez alata. Doktori su me pregledali i nisu otkrili ništa neobično. Sad svi dolaze da me slikaju kao da sam filmska zvezda - tvrdi tinejdžer.
 
Izvor: Alo
 

Нема коментара:

Постави коментар