1. 4. 2015.

Najjači mali čovek na svetu smuvao crnu transseksualku duplo veću od njega!


Amerikanac Anton Kraft (52), visok samo 132 centimetara, već šest meseci je u srećnoj vezi s transseksualkom Čajnom Bel (43), visokom čak 191 centimetar. Ona je presrećna jer je on jedini čovek na svetu koji iz benča može da podigne kilažu čak četiri puta veću od svoje.

– Već šest meseci smo jako srećni. Imresionirao me je svojim umećem u teretani. Mislim da je Antonovo bildovanje jako seksi zato što je on seksi i divna osoba – kaže Belova.

Kraft priznaje da mu laska da je jedan od najjačih muškaraca na svetu, bez obzira na njegovu težinu i visinu.


– Jedini sam na svetu koji je iz benča izbacio težinu četiri puta veću od svoje. Moja devojka me pokreće i daje mi snagu. Uživam u zabavljanju s transsesksualkom jer ona čini sve kako bi bila što ženstvenija. Mislim da žene koje se rode kao žene ne brinu toliko o fizičkom izgledu – rekao je Kraft.

Njih dvoje planiraju da se venčaju na Floridi, jer ta država dozvoljava istopolne brakove.

Izvor: Telegraf

Нема коментара:

Постави коментар