U Japanu je uvedeno reklamiranje proizvoda na ljudskom telu, te žene zarađuju i do 65 funti na dan samo ukoliko nose logo neke kompanije na primer na svojoj butini. Ovo je idealan ideja za grad kao što je Tokio, koji je preplavljen reklamama.
Reklame se danas nalaze svuda oko nas: na bilbordima, ogromnim TV ekranima, neonskim znacima... Zbog njihove preterane zastupljenosti jako je teško privući potrošače. Zbog toga se agencija WIT dosetila da postavi reklamu na mesto, koje će pre svega sigurno videti muškarci.
"To je savršeno mesto za stavljanje
reklame, jer će sigurno većina muškaraca pogledati", kaže Hidenori
Atsumi, direktor agencije WIT.
Da je ovaj način reklamiranja sve
zastupljeniji, govori činjenica da se u Tokiju prijavilo već 3.000 žena
koje će nositi privremene tetovaže sa imenom ili logom proizvoda ili
kompanije, i to za novčanu naknadu.
Jedna od "hodajućih reklama", Miho Matsumoto, kaže da joj nije neprijatno da učestvuje u ovakvoj marketinškoj kampanji:
"Ne bih pristala da mi stave reklame na stomak ili neko drugo mesto, ali pošto je na butini, ne vidim u čemu bi bio problem?"
Neki od uslova za učestvovanje u ovom
načinu reklamiranja jesu da žena mora imati više od 18 godina, da mora
nositi stvari koje će biti dovoljno kratke kako bi otkrile reklamu, ali i
da ima najmanje 20 prijatelja na društvenim mrežama.
Izvor: Press online
Нема коментара:
Постави коментар