4. 4. 2013.

I muškarci mogu da budu morske sirene


Erik Dušarm ne samo da voli mitska stvorenja iz mora, on želi da postane jedno. Erik je opsednut morskim sirenama i želi da i sam postane jedna.

Dvadesetdvogodišnjak tri puta nedeljno odlazi do prirodnog izvora gde navlači svoja veštačka peraja i uživa u životu sirene.

Ja zaista sve vreme mislim o sirenama. To je moj životni stil. To je put kojim sa odabrao da idem. Kada stavim rep sirene osećam se potpuno drugačije. Kada uđem u vodu ja istovremeno uranjam i u drugi svet. Bilo mi je potrebno dosta vremena da razumem svoje mesto u životu. Kada sam pod vodom, daleko sam od sveta“, izjavio je Erik.

Ova neobična fascinacija naišla je na podršku Erikove porodice koja razume da je u pitanju njegova strast, da je to njegov život.


Izvor: B92

Нема коментара:

Постави коментар